Często zadawane pytania

Jak można zapłacić za zamówienie?
Płatności można dokonać kartą kredytową (przez internet lub telefon), przelewem bankowym na konto lub przekazem pocztowym na adres firmy. Więcej informacji znajdziesz w sekcji warunki i zasady - formy płatności.

Jak szybko realizowane jest zamówienie?
Szybkość realizacji zamówienia zależy od rodzaju wybranego produktu. Zamówienia na torty tradycyjne realizujemy już nawet w 24h jeśli zostanie ono opłacone do godziny 12:00 dnia poprzedniego. Wypieki bardziej skomplikowane wykonujemy i dostarczamy w 48h lub 72h. Informacja o czasie realizacji konkretnego produktu podana jest w jego opisie. Możliwe daty i godziny doręczenia Twojego zamówienia podane są do wyboru pod podsumowaniem koszyka zakupów, w sekcji "Wybierz opcje dostawy".

Czy mam pewność, że moje zamówienie zostanie doręczone w wybranych godzinach?
Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godziną doręczenia. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych.

Ile czasu przed planowanym terminem doręczenia należy złożyć zamówienie ?
Najlepiej złożyć zamówienie z wyprzedzeniem, na 3-4 dni przed planowaną datą doręczenia.

Czy zamówienia doręczane są również w niedzielę ?
To, czy zamówienie może być realizowane w niedzielę, zależy przede wszystkim od miasta, w którym ma być dostawa. Może się zdarzyć, że skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o przesunięcie dostawy na inny dzień.

Co się dzieje gdy kurier cukierni nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem ?
Jeśli w zamówieniu podany jest telefon kontaktowy do odbiorcy wtedy kontaktuje się z nim kurier cukierni i ustala termin doręczenia.
Jeśli nie możemy skontaktować się z odbiorcą wtedy cukiernia zostawia informację z prośba o kontakt (w drzwiach lub skrzynce na listy).
Nadawca jest również o tym informowany o problemach z doręczeniem przez cukiernię realizującą dane zamówienie.

W jaki sposób mogę dowiedzieć się czy zamówienie zostało doręczone ?
Złożenie i opłacenie zamówienie gwarantuje jego doręczenie. Jeśli chcesz otrzymać pisemne lub telefoniczne potwierdzenie doręczenia - daj nam znać.

Co się dzieje z danymi, które podaję ?
W serwisie e-torty.pl przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

Czy odbiorca może się dowiedzieć od kogo jest przesyłka?
Jeśli złożone zamówienie ma być prezentem-niespodzianką (odbiorca to inna osoba niż składający zamówienie), odbiorca dowie się od kogo jest słodki prezent tylko wtedy, gdy podpiszesz się na załączonym bileciku. Żadne informacje o nadawcy nie są w innej sytuacji przekazywane odbiorcom.

Jak używać kodów rabatowych? Jak poprawnie używać zniżek?

Wszystkie rodzaje kodów rabatowych należy wprowadzić w odpowiednie pole oznaczone jako „wpisz kod promocyjny” w koszyku podczas składania zamówienia (z prawej strony). Nie ma znaczenia, czy jest to indywidualna zniżka, kod BIN czy hasło z newslettera. WAŻNE: można wykorzystać kod rabatowy jedynie będąc zalogowanym do serwisu. Poprawnie naliczona zniżka wyświetli się od razu po kliknięciu w pole „Użyj”.