FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE

 
Serwis e-torty.pl jest cukiernią internetową, która dostarcza zamówienia na terenie całej Polski.
Jeśli szukasz oryginalnego prezentu, który zaskoczy osobę obdarowaną - jesteś we właściwym miejscu.
Wystarczy wybrać produkt, wpisać dane do dostawy i opłacić zamówienie, a my doręczymy Twoje zamówienie pod podany adres, we wskazanym przez Ciebie terminie.
Przypominamy, iż zgodnie z regulaminem godziny dostawy są orientacyjne i mogą ulec zmianie w przypadku sytuacji losowych jak optymalizacja trasy kuriera, problemy na drodze lub awarie. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze doręczone, prosimy o chwilę cierpliwości. W przypadku znaczącej zmiany godzin dostawy, kurier może skontaktować się z odbiorcą w celu ustalenia szczegółów, nie zdradzając charakteru przesyłki. Jeśli opóźnienie przekracza kilka godzin - skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
Zamówienia realizujemy na terenie całej Polski. Najszybszą opcją jest złożenie zamówienia bezpośrednio przez naszą stronę. W przypadku braku możliwości wykonania wybranego przez Ciebie tortu, nasi konsultanci skontaktują się z Tobą, aby zaproponować alternatywne rozwiązanie w postaci wymiany produktu na upominek, kwiaty, zmianę daty lub lokalizacji dostawy.
Szybkość realizacji zamówienia zależy od rodzaju wybranego produktu. Jeśli chcesz zamówić tort większy niż standardowy, lub chcesz abyśmy przygotowali tort według Twojego pomysłu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]

Pamiętaj, aby przygotować poniższe informacje:
- jaki tort miałby zostać przygotowany? (dokładny opis lub przykładowe zdjęcie)
- na ile porcji?
- na jaką datę mamy go przygotować?
- do jakiej miejscowości mamy go doręczyć?

W przypadku zamówienia zbiorczego - z dostawą do kilku lokalizacji jednocześnie, wyślij wiadomość mailową z informacjami:
- jakie torty lub wypieki chcesz zamówić?
- do jakich miejscowości (nazwa miejscowości + kod pocztowy)
- na jaką datę?
- dodatkowe życzenia.

Są to niezbędne informacje do przygotowania wyceny.
Jeśli płatność za Twoje zamówienie nie powiodła się lub nie została jeszcze dokonana prosimy o dokonanie płatności. Przypominamy, iż zamówienie musi zostać złożone i opłacone minimum do godziny 13.00 dnia poprzedzającego dostawę (w zależności od terminu dostawy i produktu). W przypadku przekroczenia minimalnego czasu, nasi konsultanci mogą zaproponowąć dostawę na pierwszy możliwy termin.

Aby opłacić zamówienie, zrealizuj płatność:

1. Kartą kredytową - telefonicznie pod nr tel +48 22 35 065 65

lub

2. Przelewem na numer konta:

PKO BANK POLSKI 79 1020 4027 0000 1802 1018 2840
Dla przelewów zagranicznych:
IBAN: PL79 1020 4027 0000 1802 1018 2840
Swift code banku (BIC): BPKOPLPW

Adres firmy: MyShop sp. z o.o.
ul.Sowińskiego 18A, 60-283 Poznań, Poland

Jako tytuł wpłaty podaj Twój numer zamówienia.

Po dokonaniu płatności wyślij dowód wpłaty na e-mail: [email protected]
Po złożeniu i opłacenia zamówienia, na maila podanego w zamówieniu powinna dotrzeć wiadomość z potwierdzeniem. Jeśli nie została ona doręczona prawdopodobnie trafiła do folderu SPAM, lub został wpisany błędny adres mailowy - np. pojawiła się literówka. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z naszym z Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
Chwilowo w naszej standardowej ofercie nie mamy tortów dietetycznych, ale pojawią się w niedalekiej przyszłości. Na terenie dużych miejscowości w wyjątkowych sytuacjach jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie na specjalny tort. Napisz do nas wiadomość mailową, aby dowiedzieć się więcej! Biuro Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
Standardowa porcja tortu to około 100 g na osobę, co oznacza 1 kg tortu na 10 osób. Warto jednak dodać, że jest to mała porcja. Bezpieczniej więc liczyć 150 - 200 g na osobę. Torty artystyczne są zwykle nieco cięższe od tortów klasycznych. Jest to spowodowane wagą masy cukrowej użytej do ozdobienia tortu. W związku z tym tort artystyczny na 10 osób może ważyć 1,5 kg, a nawet więcej.
W większości naszych produktów mamy opcję personalizacji zamówienia. Po wybraniu produktu znajdziesz opcje “DOŁĄCZ COŚ WIĘCEJ”.
Są to:
- świeczka pojedyncza
- napis
- kartka okolicznościowa
- świeczka cyfra
- fontanna tortowa

Jeśli w produkcie nie wyświetla się dany dodatek — oznacza to, iż nie jest on dostępny.

W przypadku większych zmian skontaktuj się w naszym z Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
Wszystkie nasze produkty są tworzone ręcznie przez naszych cukierników, z uwagi na to może wystąpić mała rozbieżność. Różnice mogą dotyczyć — w wypadku tortów — dekoracji (w tym owoców do niej użytych), +/- 20% wagi, czasami niewielkich zmian w smaku (przykład: tort czekoladowo-malinowy, może być zamieniony na czekoladowo-truskawkowy). W wypadku bukietów mieszanych różnice mogą dotyczyć użytych do jego przygotowania kwiatów (których to dostępność może być różna w zależności od regionu/sezonu), bez zmiany ułożenia i kolorystyki kompozycji. Powyższe zmiany nie powinny mieć jednak znacznego wpływu na ogólny charakter zamówionego produktu. Podyktowane są one przyczynami niezależnymi od firmy MyShop.
Wgrywane zdjęcia muszą być w formacie JPG lub PNG. Do załadowania wybierz zdjęcie o jak najwyższej rozdzielczości. Maksymalny rozmiar pliku to 5MB.
Czasami proces wgrywania zdjęcia trwa kilka minut. Jeśli mimo kilku prób zdjęcie nie chce się załadować, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
Niestety nie mamy możliwości wykonać projektu tortu ani wysłać zdjęcia gotowego tortu. Wszystkie nasze wypieki są wykonywane ręcznie przez naszych cukierników. W większości wypadków są one wykańczane tuż przed dostawą, co uniemożliwia nam wykonanie zdjęcia i przesłanie go do osoby zamawiającej.
Najszybszą opcją jest złożenie zamówienia przez Internet na stronie: www.e-torty.pl lub przez telefon: infolinia +48 22 350 65 65 (Pon. - Pt. 9:00 - 17:00) Nasi konsultanci służą pomocą w każdej chwili, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba. W razie jakichkolwiek wątpliwości zastaniesz ich pod powyższym numerem telefonu bądź mailowo — pod adresem [email protected].
Wszystkie nasze produkty są tworzone na konkretne zamówienie. Niestety nie posiadamy gotowych produktów dostępnych od ręki. W przypadku tortów tradycyjnych jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie już w 24h (pod warunkiem złożenia i opłacenia zamówienia do godziny 13:00 dnia poprzedzającego dostawę).
Szybkość realizacji zamówienia zależy od rodzaju wybranego produktu. Zamówienia na torty tradycyjne realizujemy już w 24h, jeśli zostaną one opłacone do godziny 13:00 dnia poprzedniego. Wypieki bardziej skomplikowane wykonujemy i dostarczamy w 48h lub 72h. Informację o czasie realizacji konkretnego produktu znajdziesz w jego opisie. Możliwe daty doręczenia Twojego zamówienia podane są do wyboru pod podsumowaniem koszyka zakupów, w sekcji „Wybierz opcje dostawy".
Torty i wypieki realizujemy nawet w 24h, pod warunkiem złożenia i opłacenia zamówienia do godziny 13:00 dnia poprzedzającego dostawę. Najlepiej jednak złożyć zamówienie z wyprzedzeniem, na 3-4 dni przed planowaną datą doręczenia.
Wszystkie nasze zamówienia są z założenia niespodziankami. Odbiorca dowie się, kto jest zamawiającym tylko wtedy, gdy podpiszesz się na bileciku. Żadne informacje o nadawcy nie są w innej sytuacji przekazywane odbiorcom.
Wszystkie rodzaje kodów rabatowych należy wprowadzić w odpowiednie pole oznaczone jako „wpisz kod promocyjny”, które znajduje się koszyku podczas składania zamówienia (z prawej strony). Nie ma znaczenia, czy jest to indywidualna zniżka, kod BIN, kod MyBenefit czy hasło z newslettera.
Promocje nie łączą się.
- WAŻNE: kod rabatowy można wykorzystać jedynie będąc zalogowanym do serwisu.
- Jeśli wpisany kod nie działa, prawdopodobnie wkradła się spacja, literka O jest zmieniona z 0 lub kod został już wcześniej wykorzystany. W przypadku problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Poprawnie naliczona zniżka wyświetli się od razu po kliknięciu "Użyj".
Zamówienie musi zostać opłacone przed przekazaniem go do realizacji.
Płatności można dokonać kartą kredytową (przez Internet lub telefon), przelewem bankowym na konto lub przekazem pocztowym na adres firmy. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Warunki i zasady - formy płatności".
UWAGA! W przypadku płatności przelewem lub przekazem pocztowym, prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności na nasz adres mailowy [email protected]
Zmian w zamówieniu można dokonywać drogą mailową lub telefoniczną w ciągu 60 minut od złożenia zamówienia (w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta Pon. - Pt. 9:00 - 17:00). W przypadku przekroczenia tego czasu, zapytania dotyczące wprowadzenia zmian można kierować kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
Koszty dostawy są zależne od miejsca dostawy. Podstawowe stawki dostaw to kolejno 19.90, 29.90 lub 39.90.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce „Warunki i koszty dostawy”.
Wszystkie torty są wypiekane według naszych autorskich receptur przygotowanych przez najlepszych cukierników w Polsce. Same zamówienia są wytwarzane i dostarczane przez nasze pracownie cukiernicze, które znajdują się w całej Polsce.
Zamówienia doręczamy od poniedziałku do soboty — torty i wypieki tradycyjne.
Torty wysyłkowe doręczane są od wtorku do piątku.
Inne upominki doręczane są od poniedziałku do piątku.
Niestety na tę chwilę doręczamy zamówienia jedynie na terenie naszego kraju.
Przypominamy, iż godziny dostawy są orientacyjne.
Zamówienia zawsze doręczamy w wybranej przez klienta dacie, niestety godziny dostawy nie są gwarantowane. Jest to spowodowane optymalizacją trasy kuriera oraz ewentualnymi problemami na drodze.
W przypadku znaczącej zmiany godzin dostawy, kurier może skontaktować się z odbiorcą w celu ustalenia szczegółów, nie zdradzając charakteru przesyłki.
Jeśli w zamówieniu podany jest telefon kontaktowy do odbiorcy, wtedy kontaktuje się z nim kurier pracowni i ustala szczegóły dostawy. Jeśli nie możemy skontaktować się z odbiorcą, wtedy cukiernia zostawia informację z prośbą o kontakt (w drzwiach lub skrzynce na listy). Nadawca jest również o tym informowany o problemach z doręczeniem przez cukiernię realizującą dane zamówienie.
W przypadku tortów wysyłkowych, przesyłka może zostać skierowana do punktu odbioru lub zostać odesłana do siedziby naszego biura.
Złożenie i opłacenie zamówienia oznacza przyjęcie go do realizacji. Jeśli chcesz otrzymać mailowe lub telefoniczne potwierdzenie doręczenia – skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
W serwisie e-torty.pl przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
 

ZAMÓWIENIA FIRMOWE

 
Jeżeli szukasz sposobu na to, by wyrazić swoją wdzięczność dla klientów, pracowników lub partnerów biznesowych, słodka przesyłka sprawdzi się w tej roli znakomicie. Oferujemy Twojej firmie wszystko to, czego potrzebujesz — indywidualne podejście, spersonalizowaną ofertę oraz preferencyjne warunki.

Pamiętaj, że aby uzyskać fakturę za zamówienie, musisz złożyć je z będąc zalogowanym na konto firmowe - https://e-torty.pl/do/registration. Faktura wygeneruje się w dniu dostawy około północy (rano po dniu dostawy znajdziesz ją na mailu podanym w zamówieniu).
Jak najbardziej jest taka możliwość, realizujemy takie zamówienia bardzo często! Aby dowiedzieć się o szczegółach, wyślij wiadomość mailową z informacjami:
- jakie torty lub wypieki chcesz zamówić?
- do jakich miejscowości (nazwa miejscowości + kod pocztowy)
- na jaką datę?
- dodatkowe informacje.

Są to niezbędne informacje do wyceny zamówienia!
Niezależnie od okoliczności czy rodzaju przyjęcia, tort to zawsze wspaniały, a czasem wręcz nieodzowny element uroczystości. Ucieszy wszystkich smakoszy słodkości, jest miłym gestem i potrafi sprawić wiele radości. Polecamy nasze torty:

- podczas obchodzenia urodzin szefa czy całej firmy,
- podczas świętowania osiągniętych celów,
- jako podziękowania dla partnerów,
- jako upominki dla klientów biznesowych,
- jako gratulacje dla pracowników.
Jeśli zależy Ci na zapłaceniu za swoje zamówienie w późniejszym czasie — nie ma problemu! Po pozytywnej weryfikacji (analizujemy m.in. KRS Twojej firmy, domenę firmową, oczekujemy kontaktu z adresu firmowego, mile widziane są wcześniejsze zamówienia) wystawimy fakturę po jego realizacji, czyli po dniu dostawy, na której jest 7-dniowy lub 14-dniowy termin płatności. Celem sprawdzenia, czy także Twoja firma może skorzystać z odroczonego terminu płatności, skontaktuj się z naszym z Biurem Obsługi Klienta (BOK) [email protected]
Pamiętaj, że aby uzyskać fakturę za zamówienie, musisz złożyć je z będąc zalogowanym na konto firmowe - https://e-torty.pl/do/registration
Jeśli zamówienie zostanie złożone z konta prywatnego — niestety nie mamy możliwości wystawienia dokumentu.
Faktura wygeneruje się automatycznie po dostawie około północy i zostanie przesłana na maila podanego w zamówieniu.