Warunki i koszty dostawy

Szanowni Państwo, w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną pragniemy poinformować, że w trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów wprowadziliśmy dodatkowe procedury by zapewnić doskonałą jakość usług. Zachęcamy do zapoznania się jak bezpiecznie realizujemy dostawy​.

Produkty dostępne w serwisie e-torty oferowane są wraz z dostawą - wykonywane i doręczane są przez partnerów firmy MyShop. Zamówione przez Ciebie produkty realizuje lokalna, najbliższa miejsca dostawy cukiernia lub kwiaciarnia, lub też w przypadku produktów cukierniczych wysyłanych kurierem wybrana przez MyShop firma kurierska. Nasi partnerzy zawsze dokładają wszelkich starań, aby produkty były dostarczone do Ciebie świeże, o określonej przez Ciebie porze. Prosimy zapoznać się z zamieszczonymi poniżej warunkami i kosztami dostawy, które są integralną częścią Regulaminu serwisu e-torty.pl

   1. Standardowe koszty dostawy wypieków i pozostałych towarów wynoszą 19,90 zł. Kwota ta może ulec zmianie w przypadku, gdy adres dostawy jest znacznie oddalony od miast powiatowych lub trudno dostępny. Wówczas cena doręczenia nieznacznie wzrośnie, a jej wysokość jest ustalana po podaniu przez klienta kodu pocztowego adresu dostawy. Ceny mogą wzrosnąć do kolejno 29,90 zł39,90 zł lub 49,90 zł.

   2. MyShop oferuje możliwość doręczenia tortów tradycyjnych w 24h. Warunkiem jest opłata zamówienia do godziny 13:00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Opcję zamówienia tortu z dostawą w 24h można sprawdzić na podstronie każdego wypieku w szczegółach pod opisem produktu. Wypieki spoza oferty tortów tradycyjnych realizowane są najszybciej w 48h lub 72h i odpowiednie informacje również znajdują się w szczegółach pod opisem produktów.

   3. Produkty cukiernicze dostarczane są od poniedziałku do soboty, produktów cukierniczych wysyłanych kurierem od poniedziałku do piątku, natomiast kwiaty cały tydzień od poniedziałku do niedzieli. Towary oferowane w serwisie e-torty nie są doręczane w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. MyShop zobowiązuje się do terminowego dostarczenia zamówienia w dniu wybranym przez Klienta. Wszelkie zmiany w terminie dostawy muszą być ustalone z BOK serwisu e-torty.

   4. Godziny dostawy są preferowane i orientacyjne. MyShop przekazuje szczegółowe informacje podwykonawcom odnośnie godzin dostawy, jednak ze względu na dużą ilość zamówień nie gwarantujemy dostawy w wybranym przedziale czasowym. Więcej informacji na temat terminów dostawy znajduje się w podstronie Terminy realizacji.

   5. W przypadku łączonych zamówień lokalnych, a więc realizowanych przez lokalne cukiernie i kwiaciarnie, MyShop zastrzega możliwość osobnego dostarczenia towarów. Ma to na celu zachowanie odpowiedniego wyglądu i świeżości towarów. Natomiast produkty cukiernicze wysyłane kurierem  (z różnych kategorii) są ZAWSZE doręczane osobno kurierem DHL pod wskazany adres dostawy.

   6. Kurier cukierni lub kwiaciarni może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą w celu ustalenia jego obecności pod adresem dostawy. Nie zostaje wówczas ujawniony charakter przesyłki.

   7. W przypadku, gdy kurier nie zastaje adresata pod podanym w zamówieniu adresem, kontaktuje się drogą telefoniczną z adresatem informując o przesyłce oraz adresie cukierni do której produkt wraca. MyShop zobowiązuje się do pokrycia kosztów drugiej próby dostarczenia wypieku, jednak koszty kolejnych prób ponosi klient. Jeśli klient i odbiorca nie skontaktują się z cukiernią lub biurem MyShop, zamówienie zostanie zawieszone i będzie musiało zostać ponownie złożone i opłacone przed ponowną realizacją oraz dostawą. Jeżeli adresat odmawia przyjęcia przesyłki, również zostaje ona przewieziona do cukierni, o czym bezzwłocznie informujemy klienta drogą telefoniczną lub mailową. MyShop nie ponosi wówczas odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania całości zamówienia.

   8. Jeżeli pod adresem podanym w zamówieniu kurier nie zastanie adresata, może on zostawić przesyłkę innej osobie obecnej w danym lokalu.

   9. Przesyłki do organizacji, w których obowiązują specjalne zasady wejścia na teren budynku (np. do hoteli, dużych firm, szpitali itp.) doręczane są do recepcji lub sekretariatu. Odbiorca jest wówczas informowany o oczekującej na niego przesyłce.

   10. Reklamacje dotyczące opóźnienia dostawy muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 48h od faktycznego terminu doręczenia zamówienia do rąk adresata. Pozostałe reklamacje można składać w ciągu 7 dni od terminu doręczenia. Szczegółowe informacje znajdują się w podstronie Reklamacje.