Polityka zastępowania produktu

Cukiernie oraz kwiaciarnie partnerskie serwisu e-torty wyposażone są w dokładne instrukcje dotyczące realizacji zamówień i dokładają wszelkich starań, aby zamówione produkty były jak najlepiej odwzorowane. Sporadycznie jednak dostarczane produkty mogą różnić się od tych zaprezentowanych na stronach produktowych.

Różnice mogą dotyczyć w wypadku tortów dekoracji (w tym owoców do niej użytych), +/- 20% wagi, czasami niewielkich zmian w smaku (przykład: tort czekoladowo-malinowy, może być zamieniony na czekoladowo-truskawkowy). W wypadku bukietów mieszanych różnice mogą dotyczyć użytych do jego przygotowania kwiatów (których to dostępność może być różna w zależności od regionu/sezonu), bez zmiany ułożenia i kolorystyki kompozycji. Powyższe zmiany nie powinny mieć jednak znacznego wpływu na ogólny charakter zamówionego produktu. Podytkowane są one z przyczyn niezależnych od firmy MyShop.

W przypadku, gdy realizacja danego zamówienia okazuje się być z pewnych powodów niemożliwa i/lub ewetualne zmiany w produkcie byłyby znaczące, Biuro Obsługi Klienta serwisu e-torty.pl może zaproponować Klientowi zamianę produktu na inny albo dokonać anulacji zamówienia. W przypadku ostatniej opcji MyShop dokonuje całkowitego zwrotu środków na konto Klienta.