Reklamacje

Za jakość dostarczonych produktów oraz terminowość doręczenia odpowiada partnerski podwykonawca realizujący dane zamówienie. Partnerzy MyShop starają się realizować wszystkie zamówienia zgodnie z wytycznymi oraz terminowo, dlatego też w razie wszelkich błędów robią wszystko, aby go naprawić

Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i dokładnie rozpatrywana przez nasze Biuro Obsługi Klienta z udziałem partnera odpowiedzialnego za realizację zamówienia. Po wyjaśnieniu przyczyny i charakteru problemu z produktem oferujemy Klientowi odpowiednie propozycje rekompensaty.

Reklamacje dotyczące wyglądu produktu powinny zostać złożone z załącznikiem - jego zdjęciem.

Reklamacje dotyczące opóźnienia dostawy muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 48h od terminu doręczenia. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeżeli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail wraz z dołączeniem zdjęć produktu w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia.

Pozostałe reklamacje można składać w ciągu 7 dni od daty dostawy. Firma MyShop zastrzega sobie czas 7 dni na ustosunkowanie się do reklamacji i zaproponowanie rozwiązania. Jeśli klient w ciągu 7 dni od otrzymania propozycji rozwiązania reklamacji nie ustosunkuje się do niej - reklamacja zostanie zamknięta.