Warunki i koszty dostawy

Produkty dostępne w serwisie e-torty oferowane są wraz z dostawą - wykonywane i doręczane są przez partnerów firmy MyShop. Zamówione przez Ciebie produkty realizuje lokalna, najbliższa miejsca dostawy cukiernia lub kwiaciarnia, lub też w przypadku upominków wybrana przez MyShop firma kurierska. Nasi partnerzy zawsze dokładają wszelkich starań, aby produkty były dostarczone do Ciebie świeże, o określonej przez Ciebie porze. Prosimy zapoznać się z zamieszczonymi poniżej warunkami i kosztami dostawy, które są integralną częścią Regulaminu serwisu e-torty.pl

   1. Standardowe koszty dostawy wypieków i pozostałych towarów wynoszą 19,90 zł. Kwota ta może ulec zmianie w przypadku, gdy adres dostawy jest znacznie oddalony od miast powiatowych lub trudno dostępny. Wówczas cena doręczenia nieznacznie wzrośnie, a jej wysokość jest ustalana po podaniu przez klienta kodu pocztowego adresu dostawy. Ceny mogą wzrosnąć do kolejno 29,90 zł lub 39,90 zł.

   2. MyShop oferuje możliwość doręczenia tortów tradycyjnych w 24h. Warunkiem jest opłata zamówienia do godziny 13:00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Opcję zamówienia tortu z dostawą w 24h można sprawdzić na podstronie każdego wypieku w szczegółach pod opisem produktu. Wypieki spoza oferty tortów tradycyjnych realizowane są najszybciej w 48h lub 72h i odpowiednie informacje również znajdują się w szczegółach pod opisem produktów.

   3. Produkty cukiernicze dostarczane są od poniedziałku do soboty, upominki od poniedziałku do piątku, natomiast kwiaty cały tydzień od poniedziałku do niedzieli. Towary oferowane w serwisie e-torty nie są doręczane w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. MyShop zobowiązuje się do terminowego dostarczenia zamówienia w dniu wybranym przez Klienta. Wszelkie zmiany w terminie dostawy muszą być ustalone z BOK serwisu e-torty.

   4. Godziny dostawy są preferowane i orientacyjne. MyShop przekazuje szczegółowe informacje podwykonawcom odnośnie godzin dostawy, jednak ze względu na dużą ilość zamówień nie gwarantujemy dostawy w wybranym przedziale czasowym. Więcej informacji na temat terminów dostawy znajduje się w podstronie Terminy realizacji.

   5. W przypadku zamówień łączonych, a więc zawierających artykuły cukiernicze oraz kwiaty, MyShop zastrzega możliwość osobnego dostarczenia towarów. Ma to na celu zachowanie odpowiedniego wyglądu i świeżości towarów.

   6. Kurier cukierni lub kwiaciarni może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą w celu ustalenia jego obecności pod adresem dostawy. Nie zostaje wówczas ujawniony charakter przesyłki.

   7. W przypadku, gdy kurier nie zastaje adresata pod podanym w zamówieniu adresem, kontaktuje się drogą telefoniczną z adresatem informując o przesyłce oraz adresie cukierni do której produkt wraca. MyShop zobowiązuje się do pokrycia kosztów drugiej próby dostarczenia wypieku, jednak koszty kolejnych prób ponosi klient. Jeśli klient i odbiorca nie skontaktują się z cukiernią lub biurem MyShop, zamówienie zostanie zawieszone i będzie musiało zostać ponownie złożone i opłacone przed ponowną realizacją oraz dostawą. Jeżeli adresat odmawia przyjęcia przesyłki, również zostaje ona przewieziona do cukierni, o czym bezzwłocznie informujemy klienta drogą telefoniczną lub mailową. MyShop nie ponosi wówczas odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania całości zamówienia.

   8. Jeżeli pod adresem podanym w zamówieniu kurier nie zastanie adresata, może on zostawić przesyłkę innej osobie obecnej w danym lokalu.

   9. Przesyłki do organizacji, w których obowiązują specjalne zasady wejścia na teren budynku (np. do hoteli, dużych firm, szpitali itp.) doręczane są do recepcji lub sekretariatu. Odbiorca jest wówczas informowany o oczekującej na niego przesyłce.

   10. Reklamacje dotyczące opóźnienia dostawy muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 48h od faktycznego terminu doręczenia zamówienia do rąk adresata. Pozostałe reklamacje można składać w ciągu 7 dni od terminu doręczenia. Szczegółowe informacje znajdują się w podstronie Reklamacje.